Będzie więcej biletów na mecz Lech – Jagiellonia


Już 19 marca odbędzie się niezwykły mecz, w którym Lech Poznań zmierzy się z Jagiellonią. Nie zwykły, bo obie drużyny wystąpią w strojach retro w ramach obchodów 100-lecia powstania Kolejorza. Kibice, którzy nie zdążyli zakupić biletów na to spotkanie wciąż jednak mają szansę zobaczyć mecz z trybun stadionu przy Bułgarskiej. Jest to możliwe dzięki decyzji sponsora strategicznego – zakładów bukmacherskich STS. Z IV trybuny im. Białasa zniknie reklama wielkopowierzchniowa sponsora i wygospodarowane w ten sposób miejsca trafią do sprzedaży!

Lech przygotował blisko 40 tysięcy biletów, które w większości już się rozeszły. W związku z ogromnym zainteresowaniem meczem, STS jako sponsor strategiczny klubu postanowił wesprzeć fanów Kolejorza i – nie pierwszy już raz – zrezygnować z reklamy wielkoformatowej na trybunach. – Działalność sponsorska STS zdecydowanie wykracza poza ogólnie przyjęte ramy sponsoringu sportowego. Wiemy, że to kibice tworzą wyjątkową atmosferę w trakcie meczów, dlatego chętnie udostępniliśmy im naszą przestrzeń reklamową na stadionie przy Bułgarskiej, by jeszcze więcej kibiców mogło na żywo świętować 100-lecie Kolejorza podczas meczu z Jagiellonią – mówi Paweł Rabantek, chief marketing officer STS.

Sektorówka STS zostanie zdjęta, żeby w ten sposób odsłonić krzesełka, które będą mogli zająć kibice. Dzięki wsparciu sponsora strategicznego udało się udostępnić 468 miejsc. Tyle właśnie wejściówek pojawi się w dodatkowej dystrybucji na stronie bilety.lechpoznan.pl.

Więcej na kolejnych stronach tego artykułu:

Dodaj komentarz