Salon stworzony dla biznesu


W Galerii Sucholeskiej rozpoczął działalność pierwszy w Polsce Salon Firmowy doradztwa marketingowo-sprzedażowego Marka Sukcesu. To miejsce stworzone dla właścicieli firm małych i średnich, ale także dla tych, którzy dopiero planują założenie własnego biznesu.

galeria-sucholeska

Salon Marki Sukcesu powstał, by przedsiębiorca mógł swobodnie, bez skrępowania porozmawiać o biznesie. Małe i średnie przedsiębiorstwa najbardziej odczuwają skutki kryzysu, ale jednocześnie są podstawą, dzięki której działa polska gospodarka. To ogromny potencjał, tylko trzeba wiedzieć, jak go wykorzystać, jakich narzędzie użyć, by firma stała się rentowniejsza. Według Pulsu Biznesu w Polsce działa już ponad 75 tysięcy przedsiębiorstwa zatrudniających od 10 do 250 osób. Małe i średnie firmy generują już około 1,3 bln zł przychodów. Salon Firmowy Marki Sukcesu chce im pomóc, by mogły jeszcze efektywniej się rozwijać.

– Chcemy uzmysłowić właścicielom firm, jak ważna jest symbioza między marketingiem a sprzedażą i jak tę wiedzę wykorzystać w rozwoju firmy. Efektywny biznes, komunikacja, współpraca na każdym etapie działania i w każdym dziale, to cele programu Marka Sukcesu – mówi Agnieszka Śliwka-Gumienna, właścicielka studia marki Brand Soul. – Rozwój marki jest możliwy jedynie wówczas, gdy firmy podejmą się oceny działań bieżących, zaplanują cele krótko i długo okresowe, przeanalizują swoją pozycję względem konkurencji, zminimalizują zbędne koszty by zwiększyć efektywność, zastanowią się nad motywacją pracowników i podejmą się próby rozwoju zasobów personalnych, jak szkolenia, coaching, ścieżki kariery, rekrutacje, poszukiwanie talentów, burze mózgów itp.).

Realizacją Projektu po stronie pomysłodawcy ma się zająć opiekun marki, który jest doradcą, pomysłodawcą, obserwatorem sytuacji firmy, przeprowadza własne badania marketingowe i analizy, by ostatecznie zaproponować konkretne działania rozwojowe dla biznesu. Jest to nowa koncepcja, gdyż wymaga dużego zaangażowania i zaufania obu firm już na starcie współpracy. Docelowo jednak, dzięki temu, że opiekun marki poznaje szczegółowo firmy, a także stanowi zewnętrzny dział wsparcia i marketingu – motywacja, promocja i rozwój marki są skuteczniejsze.
Wraz z opiekunem marki będzie można ustalić strategię działania m.in. w dziedzinach: wsparcia sprzedaży, wprowadzenie nowych marek na rynek szkoleń marketingowo-sprzedażowych, a także rekrutacji i rozwoju pracowników. W salonie sprzedaży przedsiębiorcy mogą zyskać także opiekę, doradztwo i wsparcie marketingowe, PR i graficzne.

– Mogą przyjść do nas ze wszystkimi problemami, pytaniami, wątpliwościami – mówi Agnieszka Śliwka-Gumienna. – Nasi specjaliści pomogą im w ich rozwiązaniu, tak by firma, sklep, czy agencja zaczęła się rozwijać.

Salon Marki Sukcesu to także miejsce, gdzie po prostu będzie można spotkać się na neutralnym gruncie z kontrahentem, czy przyszłym partnerem, a przy okazji poczytać fachową prasę i uzyskać wsparcie doradców.

W salonie spotkać się będzie można od poniedziałku do piątku w godz. 10-18 i w sobotę od 10 do 16.

Dodaj komentarz