Shoper Kurier InPost w ErpBox – więcej możliwości dzięki rynkowym gigantom


Rozwój handlu wymaga od sprzedających elastyczności. To samo dotyczy usługodawców, którzy aby osiągać dobre wyniki i utrzymywać się na rynku, muszą sprostać zadaniu i sięgać po nowe rozwiązania. Skutkuje to zawieraniem coraz bardziej efektywnych współprac. Jedną z nich jest połączenie sił platformy Shoper z Kurierem InPost.

Sklep? Tylko na Shoper!

Platforma Shoper jest jedną z najczęściej wybieranych, nie tylko przez nowicjuszy w branży e-commerce, ale również wprawiony w bojach sprzedawców, chcących przenieść lub rozwinąć swoją działalność. Łatwość obsługi oprogramowania to jedna z jego największych zalet. Liczne integracje z największymi systemami płatności oraz firmami przewozowymi sprawiają, że każdy biznes może być prowadzony zgodnie z najnowszymi standardami i możliwościami.

Platforma Shoper gwarantuje również przyjazną stronę wizualną sklepów dzięki licznym szablonom, które w ramach potrzeby mogą ulec modyfikacji. Responsywność stron zwiększa z kolei ich funkcjonalność, jednocześnie nie naruszając odbioru.

Co więcej, w abonament wliczony jest hosting oraz codzienne zapisywanie danych. Te kwestie zwiększają bezpieczeństwo pracy na platformie i poprawiają jej widoczność w przeglądarkach. To dobra informacja chociażby ze względu na kwestie ruchu sieciowego i pozyskiwania klientów.

Kurier InPost – gwarancja bezpiecznej dostawy

Nie da się ukryć, że duże uwielbienie wśród użytkowników na rynku kurierskim zaskarbił sobie InPost. Logo rozpozna w zasadzie każdy, a paczkomaty na dobre wrosły w krajobraz zarówno miast, jak również wsi.

Dzięki tak prężnej ekspansji, firma gwarantuje swoje usługi niemal każdemu klientowi, niezależnie od miejsca zamieszkania. Wygodna forma odbioru gwarantuje natomiast zgłoszenie się po paczkę w dowolnym czasie, co jest wygodne szczególnie dla osób niepracujących w domu lub będących w ciągłym biegu. Pełnienie warty w oknie w oczekiwaniu na dostawę dla wielu stało się już wspomnieniem. Oczywiście dla tych, którzy dalej preferują taką formą dostawy, istnieje opcja zamówienie kuriera do domu. Warto jednak mieć na uwadze, że opcja tak traci na popularności.

Shoper + InPost – połączenie sił

Mając na uwadze konieczność rozwoju i coraz większą optymalizację sprzedaży, nie trzeba było długo czekać na połączenie sił tych dwóch rynkowy dominantów. Integracja Shopera z Kurierem InPost to z pewnością duże ułatwienie dla sprzedających, dzięki któremu mogą usprawnić swoją sprzedaż, wykorzystując przy tym znane i zaufane narzędzia.

Możliwości płynące ze współpracy Shoper Kurier InPost:

– zamawianie kuriera i zlecanie odbioru paczek (wszystko w panelu sklepu Shoper),

– udostępnienie jednej z najpopularniejszych form dostaw – zarówno paczkomatów, jak również kuriera,

– szybkie i tanie zwroty,

– gwarancja szybkiego dostarczenia przesyłki (98% z nich już następnego dnia jest u odbiorcy).

Zarządzanie sprzedażą z ErpBox

Dla jeszcze sprawniejszego zarządzania sprzedażą, warto zainteresować się narzędziami pomagającymi w optymalizacji procesu. Jednym z nich jest ErpBox – platforma umożliwiająca zarządzanie sprzedażą internetową z poziomu jednego pulpitu.

ErpBox posiada najlepszą integrację z Shoperem, co znacząco usprawnia sprzedaż. Wykorzystując wbudowane moduły oraz proponowane integracje, cały proces staje się dużo łatwiejszy. Oszczędność czasu to tylko jedna z nielicznych dogodności wynikających z takiego połączenia. Można ją osiągnąć między innymi dzięki akcjom automatycznym, które wyręczają pracowników i samodzielnie kontrolują wiele czynności.

Dla lepszego obrazu możliwości, które można mieć dzięki platformie ErpBox, prezentujemy krótkie ich zestawienie:

– kontrolowanie stanów magazynowych,

– przenoszenie produktów z konta A na konto B,

– moduł fakturowania,

– automatyczna zmiana statusu zamówienia,

– integracje z hurtowniami,

– pobieranie zamówień z wielu kanałów sprzedaży.

Co więcej, platforma ErpBox od długiego czasu posiada również integrację z Kurierem InPost, dając tym samym możliwość łatwej i szybkiej organizacji zarządzania wysyłkami. Cały proces można przedstawić w kilku punktach:

– przyjęcie zamówienia,

– przyjęcie płatności,

– skompletowanie zamówienia,

– zlecenie i nadanie przesyłki.

Nowe możliwości testów

Dla osób chcących przetestować możliwość obu systemów – zarówno Shoper, jak również ErpBox –  istnieje opcja darmowych testów. Nowi klienci platformy sprzedażowej otrzymują dwa tygodnie na odkrywanie nowych możliwości, natomiast użytkownicy ErpBox mają do wykorzystania 21 dni.

Takie połączenie może zupełnie zmienić oblicze handlu, optymalizując cały proces, ze szczególnym uwzględnieniem zarządzania przesyłkami.

Dodaj komentarz