Marketingowe aspekty organizacji imprez biegowych


W najbliższym czasie tylko profesjonalnie organizowane imprezy biegowe będą cieszyły się popularnością i uznaniem wśród biegaczy. Podobnie jak w innych dyscyplinach sportu, organizatorzy będą sięgali po rozwiązania marketingowe, aby budować silne marki biegów i przyciągać zawodników, sponsorów oraz kibiców.

Logo-biegi-marketing

 

Dostrzegając zmieniającą się sytuację w środowisku biegaczy w Polsce, Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu oraz Polskie Naukowe Towarzystwo Marketingu zapraszają na ogólnopolską konferencję metodyczną pt. „Marketingowe aspekty organizacji imprez biegowych”, która odbędzie się 24 – 25 października br. w Poznaniu. Patronat nad wydarzeniem objął „Nasz Głos Poznański”. Więcej informacji na stronie internetowej konferencji: http://konferencjabiegi.pl/ oraz  na facebooku: https://www.facebook.com/konfernecjabiegi , a także na:  http://ksm.ue.poznan.pl/page/marketing.pl .

Dodaj komentarz