Nieestetyczne reklamy przestaną szpecić Poznań


Dobiegają końca prace przy projekcie uchwały krajobrazowej dla Poznania, która pomoże w uporządkowaniu nośników reklamowych znajdujących się w przestrzeni miasta. Dokument został już wyłożony do publicznego wglądu. Mieszkańcy mogą zgłaszać uwagi.


To kolejny ważny krok w porządkowaniu przestrzeni publicznej stolicy Wielkopolski – na ostatniej prostej jest poznańska uchwała krajobrazowa zawierająca zbiór zasad dotyczących sytuowania reklam, małej architektury i ogrodzeń.

– Dzięki uchwale krajobrazowej będziemy mogli wyeliminować z naszego otoczenia nieestetyczne banery, krzykliwe szyldy oraz inne elementy powodujące dewastację krajobrazu miejskiego – mówi Jacek Jaśkowiak, prezydent Poznania. – Dużą wartością tego dokumentu jest fakt, że od początku powstaje on przy aktywnym uczestnictwie m.in. mieszkańców, rad osiedli i przedsiębiorców. Dziękuję wszystkim za tak ogromne zaangażowanie w proces tworzenia tej niezwykle istotnej uchwały, która nie tylko poprawi jakość życia w naszym mieście, ale wpłynie także na jego wizerunek i rozwój.

Więcej na kolejnych stronach tego artykułu:

Dodaj komentarz