Zarezerwuj wizytę w urzędzie


Urząd Miasta Poznania rozszerza możliwość osobistego załatwiania spraw w „okienku”. W związku z tym ponownie uruchomiony został elektroniczny system rezerwacji wizyt. Jest on dostępny pod adresem: https://www.poznan.pl/mim/rezerwacje/rezerwacje.html. Ponadto na osobistą wizytę w urzędzie można umówić się także telefonicznie oraz za pomocą kodu QR.


Od połowy marca bezpośrednia obsługa klientów w Urzędzie Miasta Poznania działała w ograniczonym zakresie. Zawieszona była możliwość rezerwacji wizyt online, a większość spraw załatwiana jest zdalnie. Od tego tygodnia będzie się to stopniowo zmieniać.

– Zaczynamy etapami rozszerzać zakres obsługi bezpośredniej. Pierwszym krokiem jest przywrócenie możliwość rezerwacji wizyty w urzędzie przez internet oraz zwiększenie liczby klientów obsługiwanych w „okienku” – mówi Wojciech Kasprzak, dyrektor Wydziału Organizacyjnego Urzędu Miasta Poznania. – W trosce o bezpieczeństwo wprowadziliśmy limit dotyczące liczby osób przebywających w poczekalniach. Limity te są uzależnione od powierzchni miejsca wyznaczonego na oczekiwanie obsługi. Przyjęliśmy, że będzie to 1 klient na 15m2 – dodaje.

Więcej na kolejnych stronach tego artykułu:

1 komentarz

  1. gosiek pisze:

    Dlaczego nie mzna sie zerejestrowac do urzedu na ul .28 Czerwca 1956roku po odbiór dowodu ??

Dodaj komentarz