Od 27 kwietnia część Punktów Obsługi Klienta ZTM otwarta


W poniedziałek, 27 kwietnia, po sześciu tygodniach pracy zdalnej, ponownie zostaną otwarte wybrane Punkty Obsługi Klienta ZTM. Na początek – pięć z nich działać w skróconym wymiarze czasowym. W miarę możliwości, dla bezpieczeństwa własnego oraz pracowników ZTM, lepiej jednak korzystać z obsługi zdalnej, przez internet.

Od 16 marca wszystkie Punkty Obsługi Klienta ZTM zostały zamknięte. Zarząd Transportu Miejskiego umożliwił jednak kontakt i załatwianie spraw w formie zdalnej. Decyzja o braku możliwości osobistego załatwiania spraw lub kupowania biletów została podyktowana przede wszystkim troską o zdrowie i bezpieczeństwo mieszkańców oraz dbałością o zapewnienie ciągłości pracy ZTM. Mimo trudnej dla nas wszystkich sytuacji oraz przy zachowaniu szczególnych środków bezpieczeństwa i ostrożności w poniedziałek – 27 kwietnia – obsługa bezpośrednia zostanie wznowiona.

Więcej na kolejnych stronach tego artykułu:

Dodaj komentarz