Będzie możliwość osobistej wizyty Urzędzie Miasta Poznania


Od początku epidemii koronawirusa Urząd Miasta Poznania w większości przypadków obsługuje klientów zdalnie. Część spraw jest również załatwiana bezpośrednio, są to jednak wyjątkowe sytuacje realizowane w ograniczonym zakresie. Od przyszłego tygodnia etapami rozszerzana będzie możliwość osobistej wizyty w urzędzie, po uprzednim umówieniu przez internet lub telefon. Nowością będzie możliwość rezerwacji wizyty także za pomocą kodu QR.

Ze względów bezpieczeństwa Urząd Miasta Poznania od 16 marca obsługuje klientów w bardzo ograniczonym zakresie i przy zastosowaniu nadzwyczajnych środków ostrożności. Zawieszona jest możliwość rezerwacji wizyt, a większość spraw załatwiana jest online, telefonicznie oraz przez skrzynki podawcze. Stopniowo zacznie się to zmieniać od początku przyszłego tygodnia.

– Wymiana dokumentów czy uzyskanie decyzji mają istotne znaczenie dla interesów życiowych poznaniaków, dlatego od przyszłego tygodnia będziemy etapami zwiększać liczbę klientów obsługiwanych bezpośrednio. Mając na uwadze troskę o bezpieczeństwo sanitarne i zachowanie odpowiedniego dystansu między ludźmi, wprowadzone zostaną limity dotyczące liczby osób przebywających w poczekalniach. Limity te będą uzależnione od powierzchni miejsca wyznaczonego na oczekiwanie obsługi. Przyjmujemy, że będzie to 1 klient na 15m2 – mówi Wojciech Kasprzak, dyrektor Wydziału Organizacyjnego Urzędu Miasta Poznania.

Więcej na kolejnych stronach tego artykułu:

Dodaj komentarz