Zwroty za bilety okresowe


Można składać wnioski za niewykorzystane bilety długookresowe lub ich część. Złożono już około 11 tysięcy takich wniosków. Pracownicy ZTM odpowiadają każdemu klientowi najszybciej jak to jest możliwe.

– Zapewniamy, że na korespondencję dotyczącą zwrotów biletów okresowych odpowiadamy najszybciej jak to możliwe, jeśli jednak czas odpowiedzi się wydłuża, prosimy o cierpliwość i zrozumienie oraz uwzględnienie aktualnych – wyjątkowych okoliczności. ZTM, jak wiele innych firm i urzędów funkcjonuje w warunkach obostrzeń sanitarnych i ograniczeń kadrowych. Z uwagi na panujące okoliczności i dynamiczną sytuację kadrową trudno jest nam określać nawet przybliżony termin zwrotu – informuje Bartosz Trzebiatowski, rzecznik prasowy Zarządu Transportu Miejskiego w Poznaniu.

Więcej na kolejnych stronach tego artykułu:

Dodaj komentarz