Infolinia MPK – jak dojadę?


Jak dojadę? – takie pytanie stawiają sobie turyści odwiedzający Poznań, a także sami poznaniacy, którym trudno wyszukać najbardziej dogodne dla siebie połączenie. W mieście toczą się remonty dlatego zmieniają się trasy i kursy komunikacji miejskiej. W tych zmianach trudno o dobrą orientację.

infolinia sms MPK

Wszyscy mniej zorientowani Internauci korzystają z jakdojadę.pl na  stronie internetowej MPK. To jest już bardzo powszechne. Nie każdy ma jednak pod ręką internet. Dla tych, którzy potrzebują szybkiej informacji jak dojechać w dane miejsce, uruchomiona została całodobowa Infolinia SMS. Pod numerem 703 280 001 można uzyskać wszystkie dane dotyczące połączeń. Tę nową usługę MPK wprowadza pilotażowo wspólnie z jakdojadę.pl i Innovestments.

W  pojazdach MPK znalazły się już plakaty z numerem telefonu, który czynny jest 24 godziny na dobę.

System działa w oparciu o mechanizm jakdojade.pl, zintegrowany z automatycznym interlokutorem. Pasażer podczas rozmowy musi podać nazwę punktu początkowego, punktu końcowego oraz wskazać godzinę rozpoczęcia podróży. Po zakończeniu połączenia, użytkownik otrzyma sms z opisem trasy na swój telefon komórkowy.

– Liczymy, że w okresie letnim to narzędzie przyda się szczególnie turystom, odwiedzającym Poznań. Podając lokalizację np. Dworzec Główny czy Stadion Miejski, będą mogli sprawniej poruszać się po mieście komunikacją publiczną – przyznaje Wojciech Tulibacki, prezes MPK Poznań.

Koszt skorzystania z infolinii (obejmujący kwotę za minutę połączenia oraz przesłania SMSa lub SMSów, jeśli wiadomość jest dłuższa) to 1,05 zł netto.

Dodaj komentarz