Uwaga, zmiana organizacji pracy Urzędu Miasta Poznania


Od poniedziałku, 16 marca sale obsługi klienta we wszystkich siedzibach Urzędu Miasta Poznania (łącznie 9 lokalizacji) będą zamknięte. Nie oznacza to jednak, że urząd nie będzie pracował. Urzędnicy wciąż będą obsługiwali klientów, ale w trybie zdalnym – przez internet oraz telefonicznie. Przy wejściach do budynków będą również wystawione skrzynki podawcze. Sale obsługi klienta będą zamknięte do 27 marca włącznie.

Od początku przyszłego tygodnia urzędowe sprawy będzie można w dalszym ciągu załatwić. W poniedziałek na drzwiach każdej lokalizacji UMP wywieszone zostaną listy z numerami telefonów, pod którymi będzie można kontaktować się z urzędnikami odpowiedzialnymi za dany rodzaj spraw. Najpóźniej tego samego dnia lista z numerami pojawi się również na stronie: www.poznan.pl.

Decyzja o zamknięciu sal obsługi klienta została podyktowana przede wszystkim troską o zdrowie i bezpieczeństwo mieszkańców oraz dbałością o zapewnienie ciągłości pracy urzędu.

– Wstrzymana będzie możliwość osobistego załatwienia spraw w urzędzie miasta. Zachęcamy do korzystania z korespondencji elektronicznej i tradycyjnej. Cały szereg usług można załatwić drogą mailową lub przez ePUAP. Sprawy będzie można wyjaśniać także telefonicznie. Przy każdym budynku, w którym znajduje się sala obsługi klienta, w 9 lokalizacjach urzędu miasta staną skrzynki podawcze, w których będzie można zostawić dokumenty. Zostaną one rozpatrzone – także w celu wstrzymania biegu terminów czy przedawnienia spraw – mówi Stanisław Tamm, sekretarz miasta Poznania.

Więcej na kolejnych stronach tego artykułu:

Dodaj komentarz