Klienci są proszeni o zwrot produktu. Groźba „porażenia prądem”


Lidl poinformował o wycofaniu z rynku produktu, który z uwagi na błąd produkcyjny może razić prądem elektrycznym. Klienci są proszeni o zwrot produktu. Chodzi o ekspres do kawy SEMS 1100 A1 marki Silvercrest.

– Z uwagi na błąd produkcyjny w jednostkowych przypadkach w artykule o podanym numerze nie można wykluczyć prawdopodobieństwa wystąpienia porażenia prądem elektrycznym  – informuje Lidl.

Chodzi o ekspres do kawy SEMS 1100 A1 marki Silvercrest, o numerze (IAN) 313486. Numer jest podany na spodzie urządzenia. Artykuł był sprzedawany w sklepie Lidl online w Polsce od 9 maja 2019 roku.

– Wszyscy klienci, którzy dokonali zakupu ekspresu w sklepie online mogą odesłać go bezpłatnie za pomocą etykiety zwrotu, którą otrzymacie Państwo kontaktując się z nami poprzez formularz dostępny na stronie: https://www.lidl-sklep.pl/contact lub telefonicznie: 800 012 071″ – czytamy w komunikacie.

Sieć zapewnia, że zwrot środków nastąpi „niezwłocznie po odebraniu przesyłki”.

 

Dodaj komentarz