e-markasukcesu.pl – nowy program na polskim rynku


Otwierając sklep internetowy nie zawsze zdajemy sobie sprawę, jaką mamy konkurencję, ani czy mechanizm strony będzie odpowiadał naszym potrzebom. Inwestujemy bez pewności, że osiągniemy sukces. Nie warto zostawiać tego przypadkowi, a zanim zdecydujemy się na działanie – warto wszystko dobrze sprawdzić. Projekt realizowany jest pod patronatem „Naszego Głosu Poznańskiego”.

Projekt e-markasukcesu.pl stworzony został specjalnie dla małych i średnich przedsiębiorstw, które zamierzają lub zastanawiają się nad rozpoczęciem działań e-commerce. Ma on wesprzeć rozwój i innowacyjność wśród firm, rozwinąć współpracę między małymi przedsiębiorstwami dla osiągnięcia efektu synergii.

Uczestnictwo w programie pozwoli także na zwiększenie jakości i efektywności pracy nad projektami marketingowymi, wzrost zaufania do podmiotów doradczych ze strony innych firm, a także zwiększenie konkurencyjności na rynkach lokalnych. Co ważne, zakłada on udostępnienie firmom z sektora MŚP rozwiązania e-commerce, który jest atrakcyjny cenowo wraz z opracowaniem kompleksowej strategii jego wdrożenia.

– Najważniejsze przesłanie projektu to nowa koncepcja rozwoju e-biznesu – mówi Agnieszka Śliwka-Gumienna – opiekun klienta w e-markasukcesu.pl – Jest nastawiona przede wszystkim na jakość i podejście z determinacją, pomysłowością i zaangażowaniem do zarządzania firmą i współpracy między przedsiębiorstwami. To jedyne takie rozwiązanie, mogące posłużyć zarówno, jako strona sklepu internetowego, jak i strona firmowa.

Działania programu obejmuje: indywidualne konsultacje z właścicielami, menadżerami i pracownikami firmy, analizę zasadności stworzenia sklepu internetowego dla danej firmy, wybór odpowiedniej wersji proponowanego oprogramowania sklepowego, doradztwo w zakresie promocji marki w internecie, usługę hostingu, oraz usługi firm partnerów.

– Do projektu – dodaje Agnieszka Śliwka-Gumienna – może przystąpić każda firma z sektora MŚP po wypełnieniu uprzednio formularza zgłoszeniowego dostępnego na stronie www.e-markasukcesu.pl. Wypełnienie formularza nie wiąże się z koniecznością przystąpienia do programu.

Projekt zakłada pomoc w nawiązywaniu współpracy pomiędzy małymi i średnimi firmami, aby dzięki niej stawały się konkurencyjne na naszym rynku. Nowością jest także to, że każdy może przez 30 dni za darmo testować działanie sklepu wraz z uzyskaniem niezbędnych konsultacji.

Program e-marka sukcesu to przede wszystkim kompleksowość oferowanych rozwiązań w zakresie stworzenia i promocji sklepu, ale także uniwersalność polegająca na tym, że strona internetowa jest nie tylko sklepem, ale także może być firmową witryną. Oprócz tego każda firma otoczona jest opieką marketingową, sprzedażową i doradczą. To nie kupowanie „kota w worku“, a przemyślana decyzja, by osiągnąć sukces działając w grupie.

Dodaj komentarz