STS sponsorem strategicznym Lecha


Firma bukmacherska Start-Typ Sport została strategicznym sponsorem walczącego o mistrzostwo Polski klubu KKS Lech Poznań. Piłkarze po raz pierwszy wybiegną w koszulkach z logotypem sponsora już podczas najbliższego meczu z KGHM Zagłębie Lubin. Podpisana umowa jest ważna do końca sezonu 2013/2014.

 

„Mimo trudnej sytuacji legalnie działających firm bukmacherskich w Polsce jesteśmy pewni, że podjęliśmy słuszną decyzję podpisując umowę sponsoringu strategicznego z KKS Lech Poznań. Wierzymy, że beneficjentami współpracy okażą się wszystkie zainteresowane strony” – wyjaśnia Mateusz Juroszek, prezes Star-Typ Sport.

W ramach umowy logotyp Star-Typ Sport znajdzie się na koszulkach piłkarzy Kolejorza. Reklamy firmy pojawią się na Stadionie Miejskim w Poznaniu w formie stałej oraz na bandach LED i telebimach podczas meczów. W przyszłości sponsor umożliwi kibicom obstawianie wyników spotkań w stacjonarnym punkcie przyjmowania zakładów na obiekcie. Ponadto wszystkie punkty Star-Typ Sport na terenie Wielkopolski zostaną wyposażone w elementy wystroju związane z Lechem Poznań m.in. w koszulki meczowe podpisane przez zawodników pierwszego zespołu.

„Pozyskanie tak prężnego sponsora jest sukcesem klubu. Dla nas każda współpraca sponsoringowa nie kończy się w momencie podpisania umowy, a właśnie wtedy się rozpoczyna praca nad budową sukcesu obu stron” – mówi Karol Klimczak, prezes KKS Lech Poznań.

Obie strony zobowiązały się do prowadzenia wspólnych akcji skierowanych do kibiców Lecha Poznań oraz klientów Star-Typ Sport, dla których od nowego sezonu zostaną przygotowane liczne konkursy z możliwością wygrania gadżetów Lecha, biletów na mecze oraz spotkań z piłkarzami. Nowy sponsor jest także w kontakcie z przedstawicielami kibiców, w celu wypracowania najefektywniejszego modelu współpracy.

Podczas negocjacji bardzo ważny był także profesjonalizm po stronie pracowników klubu, fachowe przygotowanie i otwartość na pomysły. Z takim podejściem, wierzymy, że współpraca będzie układać się doskonale i uda się ją przedłużyć na kolejne sezony – dodaje Mateusz Juroszek.

4 Sport and Marketing to agencja marketingu sportowego, która zainteresowała STS ofertą Lecha Poznań. Działa na naszym rynku od 2010 roku. Zajmuje się pozyskiwaniem sponsorów dla klubów sportowych, sportowców indywidualnych i wydarzeń sportowych.

„Z Lechem współpracujemy od początku 2011 roku, pracowaliśmy także przy pozyskaniu Kompanii Piwowarskiej, z którą Lech podpisał  trzyletnią umowę. Niewątpliwie możemy mówić o sukcesie, szczególnie w tym trudnym okresie dla branży sponsoringu sportowego” – powiedział członek Zarządu 4SM, Michał Lipczyński.

Umowa będzie obowiązywać podczas wszystkich meczów rozgrywek krajowych (zarówno o mistrzostwo Polski i puchar Polski) oraz międzynarodowych (rozgrywki UEFA) do końca rundy wiosennej przyszłego sezonu. Piłkarze po raz pierwszy wybiegną w koszulkach z logotypem Star-Typ Sport podczas najbliższego meczu w Poznaniu z KGHM Zagłębie Lubin (21 kwietnia o godzinie 17:00).

Zdjęcia Roger Gorączniak

1 komentarz

  1. B.B. pisze:

    Zdjęcie nr 4. Aż chce się krzyknąć „pokaż… oczy!” ;)

Dodaj komentarz