Cavaliada Tour jest jedną z trzech najlepszych imprez pod względem marketingowym według Światowego Stowarzyszenia Przemysłu Targowego UFI, organizacji zrzeszającej organizatorów imprez z 87 państw. Impreza organizowana przez Międzynarodowe Targi Poznańskie znalazła się w ścisłej trójce projektów nominowanych w finale konkursu „The UFI Marketing Award”.
Podczas światowego spotkania Stowarzyszenia, które odbędzie się na początku maja w Weronie przedstawiciele MTP przedstawią projekt przed jury i będą walczyć o główną nagrodę. Oceniać ich będą dyrektorzy marketingu oraz eksperci ds. komunikacji i innowacji z ośrodków targowych na całym świecie.
Temat tegorocznego konkurs „The UFI Marketing Award” to „Innowacyjne formaty tworzące sukces marketingowy „. Jury ocenia dane statystyczne świadczące o efektywności działań marketingowych, ale także informacje o wykorzystaniu nowatorskich pomysłów, nowych technologii i usług. Premiowane są te projekty, które poszukują innowacyjnych formatów.