Golden Marketing Conference i targi Reklama 360


Od wtorku do 1 października w Poznaniu na targach Reklama 360 spotkają się pracownicy działów marketingu, agencji reklamowych i eventowych. Międzynarodowe Targi Poznańskie zaprosiły także badaczy trendów rynkowych, autorów książek i blogów marketingowych, którzy wezmą udział w towarzyszącej targom konferencji „Golden Marketing”.

FOTOBUENO pracownia fotograficzna


Tegoroczne targi reklamy w Poznaniu będą podzielone tematycznie na strefę coachingu, agencji reklamowych, druku 3D, badań i analiz, eventów oraz start-upów. Swoją ofertę zaprezentuje prawie 100 wystawców. Będzie można zobaczyć produkty stworzone za pomocą drukarek 3D z plastiku, żywicy, a nawet grafenu. W programie wydarzenia znajdzie się także pokaz mody. Na wybieg modelki i modele zaprezentują odzież, torby, plecaki i dodatki promocyjne.  Targom będą towarzyszyły szkolenia m.in. z zakresu coachingu, prowadzenia spersonalizowanych kampanii reklamowych czy reklamy on-line, a także konferencja „Golden Marketing”.
Pierwszego dnia konferencji w Sali Ziemi wystąpi Michał Wawrzyniak z tematem „Mentorship – ślady, jakie zostawiasz po sobie w biznesie”. Natalia Hatalska, obserwatorka trendów, twórczyni bloga hatalska.com, uznawanego za jeden z najbardziej wpływowych blogów w Polsce i autorka bestsellerowej książki „Cząstki przyciągania” zaprezentuje nowe trendy w strategiach marketingowych realizowanych w obrębie mediów społecznościowych. W ramach wykładu „Tożsamość w chmurze – nowoczesne narzędzia budowania relacji biznesowych” Grant Morgan wyjaśni, czym jest i do czego służy platforma networkingowa Poken. W wykładzie „Czuję więc jestem” Marek Zieliński z Uniwersytetu Ekonomicznego z Poznaniu omówi temat ekonomii behawioralnej, która zdetronizowała teorię racjonalności na rzecz roli emocji w procesie decyzyjnym konsumentów.
Drugiego dnia odbędzie się debata „Przełom w marketingu B2B”, podczas której eksperci ICAN Institute, wydawcy Harvard Business Review oraz zaproszeni przez nich goście będą dyskutować o tym, jak rozwijać w firmie nowoczesny marketing wspierający biznes. Paweł Tkaczyk, autor bestsellerowych książek „Zakamarki marki” oraz „Grywalizacja” opowie o skrzywieniach poznawczych, a Wojciech Ławniczak, doradca i praktyk biznesu przeprowadzi warsztaty pod tytułem „Design Thinking w usługach – od pomysłu do realizacji”.
Aby wziąć udział w targach i Golden Marketing Conference, należy dokonać rejestracji za pomocą strony internetowej  www.goldenmarketing.pl lub www.reklama360.eu.

Dodaj komentarz