Pracownia Miast: wnioski z warsztatów pomogą określić kierunek zmian


Prezydent Jacek Jaśkowiak otworzył pierwszą część warsztatów w rama­­ch Pracowni Miast. Grono ekspertów podczas pierwszego z warsztatów postara się odpowiedzieć na pytania o kształt promocji Miasta Poznania.

– Chciałbym uzyskać odpowiedzi na kilka pytań – rozpoczął warsztaty prezydent. – Czy hasło i logotyp są potrzebne? Jeśli tak, to czy powinny ulegać rebrandingowi? Jakie są doświadczenia innych miast w zakresie promocji turystycznej? Czy poprzednie cele promocji Miasta Poznania zostały zrealizowane? Będziemy niedługo dokonywać korekt w promocji i wnioski z warsztatów pomogą nam określić kierunek zmian – zapewnił prezydent Jacek Jaśkowiak.

Warsztaty to dobra okazja, żeby opracować nowe pomysły, które będzie można wykorzystać w praktyce.

– ­­­­­­ Zastanowimy się przede wszystkim jaki jest stereotyp Marki Poznań – mówi Adam Bojakowski, prowadzący warsztaty. – Sposoby promocji będą pewną konsekwencją tego, nad czym dzisiaj będziemy pracować. To, co wypracujemy może być ciekawą inspiracją dla władz – mówi.

Warsztaty są wstępem przed jutrzejszym panelem dyskusyjnym, na który zaproszono osoby związanie z promocją Miasta Poznania. W budynku Concordia Design, w godzinach 9:00-15:00, mieszkańcy mogą wziąć bezpłatnie udział w konferencji, ale wymagana jest wcześniejsza rejestracja.

Źródło: poznan.pl

Dodaj komentarz