W nietypowej scenerii – bo w salonie poznańskiego dilera samochodów – odbyła się kolejna z cyklu konferencji prasowych ENEA AZS Poznań. Wśród motoryzacyjnych akcentów z dziennikarzami spotkali się przedstawiciele klubu: prezes Paweł Leszek Klepka, dyrektor sportowy Łukasz Zarzycki oraz Kinga Woźniak – jako przedstawicielka drużyny. Z ramienia nowego sponsora tytularnego udział w konferencji wziął Przemysław Pałamarz – dyrektor marketingu Bemo Motors. „Nasz Głos Poznański” jest patronem prasowym Enea AZS Poznań.
Głównym celem konferencji była prezentacja planów sportowych i wizerunkowych dotyczących nadchodzącego sezonu. W ramach realizowanej strategii rozwoju klub nawiązał współpracę z nowym sponsorem – Bemo Motors sp. z ograniczoną odpowiedzialnością s.k.
Poznański dealer jest sponsorem głównym zespołu drugoligowego kobiet występującego w rozgrywkach Wielkopolskiego Związku Koszykówki.
Nowy sponsor zaznaczy też swoją obecność w nowej hali Politechniki Poznańskiej, w której I-ligowy zespół ENEA AZS Poznań będzie rozgrywał swoje domowe mecze. Logotyp nowego sponsora znajdziemy również na strojach sportowych. Współpraca dotyczy również współuczestnictwa w eventach sportowych i okołosportowych. Obydwa podmioty, w myśl podpisanej umowy, będą się wzajemnie wspierały w swoich działaniach – w myśl rozbudowy idei #RodzinaAZS.
W ramach promocji idei istotnych społecznie klub ENEA AZS Poznań nawiązał również współpracę z Fundacją im. Anny Wierskiej „Dar szpiku”. Koszykarki zagrają w nadchodzącym sezonie w strojach z logotypami „Drużyny Szpiku”.
Znane też są już ceny biletów i karnetów: w wersji ulgowej, przysługującej młodzieży uczącej się do 26 r.ż oraz emerytom i rencistom, odpowiednio 5 PLN i 40 PLN. Regularna cena wynosi 10 PLN za bilet i 80 PLN za karnet.
Czytaj także:
Terminarz domowych spotkań koszykarek – kliknij tutaj
Krakowskie porachunki koszykarek – kliknij tutaj