4 oblicza aktywności


Firma OTCF wybrała Galerię Poznań City Center jako pierwszą, w której otworzy dla klientów zupełnie nowy typ multibrandowego sklepu sportowego. 23 listopada wszyscy miłośnicy sportu będą mieli okazję poznać 4Faces – miejsce, które na 400 m2 redefiniuje wszystko, czego do tej pory klienci oczekiwali od markowego sklepu dla aktywnych.

4f

4Faces to zupełna nowość na polskim rynku – interaktywny salon sportowy z profesjonalną obsługą, którą wyróżnia ponadprzeciętna wiedza o wybranych dyscyplinach. Wszystko dlatego, że dla nich sport to nie tylko praca, ale również pasja. Olbrzymim atutem salonu jest spersonalizowana oferta pod względem stopnia zaawansowania, zainteresowań i aktualnej formy klienta. W 4Faces znajdziemy najlepsze, słynące z jakości marki producentów sprzętu, odzieży i obuwia sportowego. Ich kolekcje będą oferowane w cyklu 4 pór rocznej aktywności. Coś dla siebie znajdą tu fani biegania, fitnessu, piłki nożnej, rowerów, narciarze, zwolennicy wypraw trekkingowych i pływania.

Istotnym wyróżnikiem 4Faces jest wyjątkowa aranżacja sklepu, charakteryzująca się przestrzenią, prostymi formami, nowoczesnym połączeniem drewna i bieli, bazująca na najnowszych rozwiązaniach multimedialnych. Interaktywny videowall zastępuje tradycyjną witrynę, wielodotykowy stół multimedialny dostarcza zarówno rozrywki jak i informacji o asortymencie i dyscyplinach sportowych. W salonie 4Faces znajduje się również bieżnia umożliwiająca dobór odpowiedniego obuwia, na podstawie analizy chodu. Projekt multimedialny został opracowany we współpracy z firmą Unity S.A. oraz Tech Cave i KUC.

Komentuje Inga Wawrzyniak, dyrektor ds. marketingu OTCF: „Polacy odkryli zalety aktywnego spędzania czasu. Sport coraz intensywniej wpisuje się w nasze życie, zarówno jako pasja, jak i na bardziej zaawansowanych poziomach. 4Faces to odpowiedź na to zainteresowanie i potrzebę profesjonalizacji usług sprzedaży odzieży i sprzętu sportowego. Łączymy tutaj najlepsze marki, wysokiej jakości obsługę oraz wykorzystanie nowoczesnych technologii i multimediów. Sport know how to idea według której klient może w pełni świadomie i komfortowo dobrać wszystko, czego potrzebuje do uprawiania wybranej dyscypliny sportu. Dużą wagę przykładamy do wystroju salonu oraz wszystkich usług dodatkowych, który idealnie koresponduje z nowoczesnym podejściem do sprzedaży.

Poznański sklep 4Faces to pierwszy salon tej marki; kolejne inwestycje zlokalizowane zostaną we wszystkich większych miastach Polski. Następnym punktem będą Katowice, gdzie liczący 800 m2 sklep 4Faces będzie oferował dodatkowe usługi jak na przykład serwis czy Body Center, a także szeroki wybór sprzętu sportowego, między innymi rowerów i nart. Docelowo inwestor, firma OTCF z Wieliczki, ma zamiar otworzyć pod marką 4Faces 25 salonów w 2 formatach – 400 lub 800 m2 na przestrzeni najbliższych 5 lat.

Dodaj komentarz