100 lat targów w Poznaniu (ZDJĘCIA)


– Kołem napędowym branży targowej w pierwszej kolejności będą targi konsumenckie, targi pasji, a zaraz potem targi biznesowe. Wynika to z tego, że ludzie chcą rozwijać swoje pasje, co widać np. na rynku motoryzacyjnym (samochody kolekcjonerskie, kampery) czy też gamingowym – tłumaczy Filip Bittner, wiceprezes zarządu Grupy MTP. – Zamierzamy inwestować w ten sektor naszej działalności wprowadzając w kalendarz Grupy MTP wydarzenia skierowane do szerokiej publiczności wśród których znajdziemy między innymi Targi Polskich Win i Winnic WINO, targi aktywności sportowych czy też wydarzenia poświęcone naszym pupilom.

– Mimo iż się rozwijamy w wielu obszarach, trzonem naszej działalności pozostają targi – deklaruje Tomasz Kobierski. – Od stu lat je organizujemy i nadal będziemy to robić. Łącząc przedsiębiorców i oferując im zestaw narzędzi, dzięki którym będą skuteczniej sprzedawać swoje produkty i usługi, a także promować polską gospodarkę na arenie międzynarodowej. Jesteśmy spółką samorządową, od stu lat nierozerwalnie związaną z Poznaniem. Dlatego zależy nam też na tym, by działać dla dobra miasta, tworząc nowe miejsca dla wypoczynku czy rozrywki lub wpływając na estetykę miasta poprzez stawianie nowych, eleganckich wiat na przystankach – dodaje.

Więcej na kolejnych stronach tego artykułu:

Dodaj komentarz