10 milionów klientów w 10 miesięcy!


Od otwarcia Posnanii, 19 października ubiegłego roku, odwiedziło ją już ponad 10 milionów klientów. Wyjątkowe usługi, niestandardowa rozrywka, unikalny tenant mix i skuteczne akcje marketingowe zadecydowały o jej spektakularnym sukcesie.

– Koncepcja Posnanii oparta jest na najlepszych światowych wzorcach – nowoczesnych technologiach, niespotykanej wcześniej ofercie usług dodatkowych, designie i zrównoważonym zagospodarowaniu przestrzeni wokół obiektu – mówi Marek Ćwiek, dyrektor Posnanii. ­– To połączenie zyskało uznanie zarówno wśród ekspertów, jak i naszych klientów. Dokładamy wszelkich starań, aby nasza oferta handlowa jak i organizowane przez nas wydarzenia były odpowiedzią na potrzeby współczesnych konsumentów – dodaje.

Posnania to lider w zakresie jakości obsługi klienta. Gwarantuje szeroki wachlarz usług dodatkowych, które uprzyjemniają pobyt i ułatwiają robienie zakupów. Posnania jako pierwsza na rynku oferuje takie usługi jak Handsfree Shopping, Conceirge czy Collect & Try. Wyróżnikiem miejsca jest także Valet Parking, czyli pomoc wykwalifikowanego personelu w parkowaniu samochodu oraz komfortowa strefa – Posnania Premium Lounge, w której można w wygodny sposób spędzić czas w oczekiwaniu na realizację usług lub odbyć spotkanie biznesowe.

Oferta Posnanii obejmuje 300 światowych i lokalnych marek. Na powierzchni 100 tys. m2 znajduje się 260 butików oraz 40 kawiarni i restauracji.

Posnania została otwarta w środę 19 października 2016 r., a gwiazdą wieczoru była Eva Longoria – amerykańska aktorka, modelka i projektantka kolekcji modowej.

Dodaj komentarz