1 mln 51 tys. dawek szczepionki dostarczono do Polski


Zaznaczył też, że do wtorku wojewodowie będą wydawać decyzje administracyjne dotyczące organizacji systemu dowozu seniorów do punktów szczepień.

Dworczyk podziękował zespołowi, który koordynuje działania informacyjne dotyczące szczepień. Jego zdaniem, wzrost zainteresowania szczepieniami wynika ze sprawnie prowadzonej kampanii.

„Do tej pory wyemitowanych zostało w radiu i telewizji 10 materiałów audio-wideo, które dotarły do ponad 100 mln odbiorców. Ruszyła kampania outdoorowa w całej Polsce. W promocję szczepień zaangażowali się ambasadorzy, naukowcy, influencerzy. Dzisiaj rusza kolejny spot z udziałem aktora Cezarego Pazury” – powiedział Dworczyk.

Wskazał też, że kampania prowadzona w internecie uzyskała 220 mln odsłon.

Szef KPRM zapowiedział ponadto, że w najbliższym czasie do 15 mln gospodarstw domowych trafi broszura informacyjna dotycząca programu szczepień, w kampanię włączą się także samorządowcy. „Do samorządów w najbliższym czasie trafią broszury, plakaty informacyjne” – zapowiedział. (PAP)

Czytaj także:

Uczniowie z klas I-III wrócą do szkół. Pozostałe obostrzenia utrzymane

Więcej na kolejnych stronach tego artykułu:

Dodaj komentarz