Jak załatwić sprawę w urzędzie w Poznaniu – najważniejsze telefony


W związku z rozprzestrzenianiem się w Polsce wirusa SARS-CoV-2, w trosce o zdrowie wszystkich mieszkańców i mieszkanek Poznania oraz pracowników urzędu, od 16 do 27 marca wstrzymana jest możliwość osobistego załatwiania większości spraw w Urzędzie Miasta Poznania. Poniżej najważniejsze adresy i telefony.

Urzędnicy proszą o załatwianie spraw wyłącznie w formie korespondencyjnej – pocztą tradycyjną lub elektroniczną.

PLAC KOLEGIACKI 17

1. W przypadku korespondencji tradycyjnej prosimy kierować ją na adres: Urząd Miasta Poznania, Plac Kolegiacki 17, 61-841

2. W przypadku formy elektronicznej korespondencję prosimy kierować przez ePUAP i zgodnie z informacjami zamieszczonymi na stronie internetowej miasta www.poznan.pl .

Więcej na kolejnych stronach tego artykułu:

Dodaj komentarz