Unikatowy motocykl w Poznaniu


Dwa litry pojemności napędzają ćwierć tony włoskiego designu. Kto lubi piękno, mocne wrażenia i frajdę z jazdy motocyklem, ten zachwyci się CR&S DUU. Pod tą nazwą kryje się maszyna, która jest produkowana w zaledwie 100 egzemplarzach rocznie.

motocykl

Motocykl proponuje firma CS&R Polska. Charakter tej bestii określają liczby: waga 243 kg, pojemność 1916 cm3, moment obrotowy 148 Nn w zakresie obrotów od 2500 obr /min – 4500obr/min. Silnik dwucylindrowy z dwoma zaworami na cylinder. Wałki rozrządu są trzy, jeden ssący i dwa wydechowe. Wał korbowy jest monolityczny. Elektroniczne sterowanie praca silnika ECU opracowany przez S & S. Układ wydechowy jest ze stali nierdzewnej, wyposażony w katalizator i dwie sondy lambda. Skrzynia biegów renomowanej firmy Baker. Jest to oddzielna skrzynia biegów, dostępne w wersji 5 lub 6 biegowej Wielkie „serce” DUU: nowy silnik „dwu-litrowy” X-Wedge, który jest elastyczny nawet przy niskich prędkościach : od 2500 do 4700 obrotów na minutę, aż do ponad 140Nm o bardzo liniowej krzywej mocy. Główny element ramy to rura (107,5 mm) ze stali nierdzewnej z podwójną funkcją: belki nośnej i zbiornika paliwa. Pozostałe elementy ramy wykonane ze stali nierdzewnej, które spawane są ręcznie (TIG). Wszystkie elementy , które łączą główną strukturę wykonane są z litego materiału. Zastosowanie stali nierdzewnej zapewnia dożywotnią gwarancje przed rdzą.

Wahacz tylny jednoramienny jest wykonany z jednej rury (88mm) ze stali nierdzewnej, a wzmocniony przez kratownice w górnej części, również ze stali nierdzewnej. Całość jest w pełni spawana TIG ręcznie.

Obręcze i piasty wykonane są z lekkich stopów i jednostek modułowych.

Tylna opona 190/55X17 „, w połączeniu przez przednią 120/70X17” zapewnienia, dużą zwrotności i precyzję w każdych warunkach jazdy (maksymalny kąt wygięcia 43 °).

Tak wykonany motocykl DUU ze sportowym zawieszeniem, sprawia przyjemność z jazdy i daje poczucie bezpieczeństwa.

Trudno opisać piękną stylistykę włoską oraz potężny dwu cylindrowy amerykański silnik S&S. To po prostu należy zobaczyć. Niestety, w Polsce takich motocykli jest mniej niż palców w jednej ręce, dlatego też firma CR&S Polska postanowiła uświetnić największe w Polsce Targi Motoryzacyjne w Poznaniu, aby już w kwietniu 2013 roku zaprezentować ten właśnie model.

Dodaj komentarz