Teatr Muzyczny w Poznaniu porusza temat zdrowia psychicznego dzieci i młodzieży oraz ich relacji z rodzicami w kampanii teaserowej


Teatr Muzyczny w Poznaniu, w związku z premierą swojego najnowszego spektaklu – Drogi Evanie Hansenie, przygotował kampanię zakładającą przenikanie się światów wirtualnego i rzeczywistego, a zarazem pobudzającą do dyskusji i przełamywania tabu. Akcja ma nam wszystkim przypominać jak ważne są relacje międzyludzkie – te rówieśnicze jak i te pokoleniowe.

Teatr Muzyczny w Poznaniu porusza temat zdrowia psychicznego dzieci i młodzieży oraz ich relacji z rodzicami w kampanii teaserowej

Stąd w przestrzeni miejskiej poznaniacy mogą natknąć się na plakaty z dwoma rodzajami komunikatów: tymi, których rodzice nie powinni kierować do swoich dzieci oraz takie o przeciwstawnym, pozytywnym, właściwym przekazie.

Przedstawienie dotyka ważnych dziś problemów zdrowia psychicznego nastolatków, zarazem jest to pełna ciepła opowieść o sile przyjaźni i budowaniu dobrych relacji. Porusza tematy, o których chcemy rozmawiać, ale często nie wiemy jak.

Fot. Agencja marketingowa AdFather.

Dodaj komentarz