Nowe wymagania, nowe wyzwania – podsumowanie 2020 roku w branży deweloperskiej


Lucyna Jarczyńska – dyrektor ds. sprzedaży i marketingu spółki Agrobex
– Początek 2020 roku to oczywiście bardzo dobre wyniki sprzedażowe. Później, wraz z ogłoszeniem stanu epidemiologicznego konieczne było dostosowanie się do nowych warunków. Nasze biuro przy ulicy Kochanowskiego w Poznaniu zostało specjalnie przygotowane. Dla komfortu i bezpieczeństwa w kontaktach klientów z naszymi doradcami zamontowaliśmy specjalne urządzenie, które usuwa zanieczyszczeń na powierzchniach oraz eliminuje bakterie i wirusy. Ponadto, nasi pracownicy korzystali i korzystają z nowych narzędzi technologicznych, służących do prezentacji inwestycji i kontaktu. Część z rozwiązań pozostanie z nami na dłużej, ponieważ sprawdzają się i tworzą nowe możliwości. Początkowy okres pandemii to faktycznie zmniejszona sprzedaż lokali, ale problem ten dotyczył przede wszystkim finalizacji transakcji, bo zainteresowanie jednak było cały czas. Czerwiec był tym miesiącem, kiedy pojawił się już zwiększony ruch w biurze sprzedaży. Jednocześnie przez cały okres budowaliśmy bez przestojów, realizując założone plany inwestycyjne. Wprowadziliśmy do sprzedaży także kolejne projekty. Popyt na mieszkania w zasadzie tylko przez pewien okres nieznacznie zmalał, ale już teraz wraca do wysokiego poziomu sprzed pandemii. Zadowalający wolumen transakcji to wyniki dużej liczby inwestorów, którzy w ten sposób chronią swój kapitał, ale także singli czy rodzin, które realizując plany życiowe kupują mieszkanie dla siebie. Pomimo pandemii nie zmalała także nasza aktywność w zakresie CSR, czyli działań, które bardzo mocno zakorzeniły się w naszej firmie. Byliśmy inicjatorami, organizatorami czy sponsorami wielu eventów dla dzieci i dorosłych zarówno o charakterze sportowym, rozrywkowym, jak i kulturalnym.
Więcej na kolejnych stronach tego artykułu:

Dodaj komentarz