Nasz Głos Poznański patronem medialnym koszykarek Poznań City Center AZS


Nowoczesny, bezpłatny dwutygodnik miejsko-gminny „Nasz Głos Poznański” wraz z serwisem internetowym www.naszglospoznanski.pl został nowym patronem medialnym pierwszoligowych koszykarek Poznań City Center AZS. „Razem do Basket Ligi Kobiet” – to hasło współpracy klubu z nowym patronem medialnym.

Poznań-City-Center-AZS-Magdalena-Wojdalska

Na mocy porozumienia pomiędzy stronami dwutygodnik „Nasz Głos Poznański” wraz z serwisem internetowym www.naszglospoznanski.pl  stał się patronem medialnym pierwszoligowych koszykarek Poznań City Center AZS i młodzieżowych sekcji klubu. – Będziemy zapowiadać i relacjonować spotkania podopiecznych Ryszarda Barańskiego, ale na naszych łamach znajdą się materiały o młodzieży AZS, która co roku walczy o medale Mistrzostw Polski. Planujemy również liczne konkursy dla kibiców Poznań City Center AZS – mówi redaktor działu sportowego, Tomasz Woźniak.

Przypomnijmy, że „Nasz Głos Poznański” ukazuje się od 12 kwietnia 2011 roku i jest to  nowoczesny, bezpłatny dwutygodnik miejsko-gminny, o nakładzie 20 tys. egzemplarzy, obejmujący swoim zasięgiem Poznań i 19 okolicznych gmin: Buk, Czerwonak, Dopiewo, Kleszczewo, Komorniki, Kostrzyn, Kórnik, Luboń, Mosina, Murowana Goślina, Puszczykowo, Pobiedziska, Rokietnica, Stęszew, Suchy Las, Swarzędz i Tarnowo Podgórne (powiat poznański), a także gminę  Duszniki (powiat szamotulski) i Opalenica (pow. nowotomyski). Gazeta jest dostępna również w serwisie internetowym www.naszglospoznanski.pl, który codziennie publikuje wiele ciekawych wiadomości z powiatu.

Atutem „Naszego Głosu Poznańskiego” jest lokalność i aktualność. Tytuł ma obiektywną zawartość merytoryczną. Jego integralną część stanowią pogłębione artykuły dotyczące wszystkich strategicznych segmentów rynku: m.in. nieruchomości, motoryzacji, handlu,  rozrywki i kultury (w tym wywiady z gwiazdami), turystyki i sportu (NGP ukazuje się w poniedziałki, stąd sporo sportowych informacji z weekendu, w tym m.in. aktualne relacje z meczów Lecha Poznań i Warty Poznań oraz innych wydarzeń). Atrakcyjna szata graficzna i dobre zdjęcia gwarantują wzbogacenie treści.

Strategicznie zaplanowana dystrybucja pisma gwarantuje, że wysoki nakład  rozchodzi się bez zwrotów. Dystrybucja odbywa się aż w 300 stałych punktach (m.in. markety Piotr i Paweł – w tym te największe w Starym Browarze, Poznań City Center, CH Plaza i Galerii Malta, w Galerii Sucholeskiej, Pajo w Luboniu i w Swarzędzu itd, itd), Tesco, Biedronka, Netto, Polska Chata, Fresh Market, Społem itd, a także Stary Browar,  Perfumerie Douglas oraz sklepy ogólnospożywcze i inne, banki, obiekty rekreacji – centra tenisowe, pływalnie, siłownie, SPA –  hotele, restauracje, salony samochodowe, stacje paliw, hurtownie budowlane), a także bezpośrednio (na ulicy z ręki, na konferencjach, targach, koncertach i festynach oraz imprezach sportowych).

Nasz Głos Poznański dostępny jest także w taksówkach Radio Taxi RMI. Jadąc jedną z ok. 600 taksówek tej największej w regionie korporacji można przeczytać najbardziej interesujące artykuły, przejrzeć ogłoszenia, a jeśli nie zdążymy tego uczynić, to można zabrać Nasz Głos Poznański do domu.

– Dostarczamy najważniejsze, najbardziej użyteczne, najświeższe informacje dotyczące życia w Poznaniu i 19 okolicznych gminach. Piszemy o tym, co jest priorytetowe dla mieszkańców, poruszamy sprawy i zagadnienia, które determinują ich codzienne życie i mają na nich zdecydowanie największy wpływ. Za sukces uważamy, że w tak krótkim czasie staliśmy się rozpoznawalną marką. O opiniotwórczości Naszego Głosu Poznańskiego i zaufaniu, które zdobył świadczy wielka liczba propozycji objęcia patronatem medialnym imprez i wydarzeń sportowych (m.in. nad prestiżowym Poznań Open ), kulturalnych i innych trafiających do naszej redakcji – mówi redaktor naczelny, Sławomir Lechna.

Gazeta zdobyła uznanie także wielu firm i instytucji. „Nasz Głos Poznański” patronuje m.in. Warcie Poznań (więcej na ten temat tutaj); Teatrowi Muzycznemu w Poznaniu; sekcji szermierczej AZS AWF Poznań, Poznaniakowi Poznań, Akademii Piłkarskiej Reissa. Tytuł proponuje też liczne, wymierne atrakcje dla Czytelników, którzy dzięki konkursom  otrzymują darmowe książki, bilety na koncerty i mecze, m.in. Lecha Poznań i Warty Poznań. Nagrodami są również unikatowe gadżety.  To wszystko  sprawia, że Nasz Głos Poznański został bardzo pozytywnie przyjęty i zyskał liczne grono lojalnych Czytelników.

Godnym uwagi jest fakt, że 5 kwietnia 2013 r. Kapituła Konkursu Wielkopolskiego Oddziału Stowarzyszenia Dziennikarzy RP przyznała redakcji „Naszego Głosu Poznańskiego” tytuł Redakcja Roku, a18 grudnia 2013 r. „Nasz Głos Poznański” otrzymał certyfikat Konsumenckiego Konkursu Jakości Usług „Najlepsze w Polsce” – The Best in Poland  za przekazywanie interesujących inicjatyw i pozytywnych działań.

Wszystkie dotychczasowe wydania gazety dostępne są online pod adresem www.naszglospoznanski.pl. Wydawcą Naszego Głosu Poznańskiego jest firma Lech-Press, wydająca także miesięcznik „Głos Buku” i portal www.naszglospoznanski.pl .

Funkcję  redaktora naczelnego piastuje Sławomir Lechna, dziennikarz przez niemal 20 lat związany z Głosem Wielkopolskim, w którym (ostatnio) do marca 2011 r. sprawował funkcję wydawcy. Trzon zespołu redakcyjnego stanowią byli dziennikarze Głosu Wielkopolskiego, m.in. Andrzej Chylewski, Mariusz Kaźmierczak, Juliusz Podolski, Andrzej Świątek, Romuald Królak, Piotr Talaga, a także Łukasz Klin, znany z radia Emaus oraz Tomasz Woźniak, znany z Telewizji WTK i portalu Epoznan.pl. Stałym współautorem jest też m.in. Marek Fiedler, znany podróżnik i pisarz oraz Jerzy Laskowski, wieloletni były dyrektor Filharmonii Poznańskiej. Autorami tekstów są też samorządowcy, jak i praktykanci – studenci, między innymi Damian Smyk i Aleksandra Ambrożek.

Dodaj komentarz