Czesław Mozil jest nie tylko utalentowanym muzykiem. Kreatywny duch artysty tym razem znalazł ujście w branży odzieżowej. W otwartym w Galerii Malta pop-up shopie WW Kids można już nabyć dziecięce ubrania z kolekcji Czesiociuch, przygotowane przez artystę wraz z projektantką Dorotą Zielińską.
Sklep WW Kids zajmuje 60 metrów kwadratowych na parterze Galerii Malta. Dostępna w nim niepowtarzalna oferta Czesiociucha to uniwersalna kolekcja unisex odbiegająca od stereotypowych wyobrażeń o odzieży dziecięcej. U jej podstaw leży przekonanie, że każde dziecko jest wyjątkowe i niepowtarzalne, czego wyrazem są także ubrania, które nosi. Marka promuje ideę otwartego umysłu, tolerancji oraz prawa do swobodnego wyrażania siebie. Obecnie w kolekcji można znaleźć komfortowe fasony spodni, swetrów, bluzek i bluz w rozmiarach 80-122. Wkrótce znajdą się w niej także ubrania dla starszych dzieci.
Klienci Galerii Malta będą mogli zapoznać się z niezwykłą ofertą marki stworzonej przez Czesława Mozila 25 listopada br. Najmłodsi modele zaprezentują w ten dzień jesienno-zimową ubrania Czesiociuch w trzech odsłonach: o godz. 13.00, 15.00 i 17.00.
Sklep WW Kids proponuje także odzież dziecięcą innych marek oraz produkty z logo La Millou, znane z oryginalnego designu, dbałości wykonania i niezwykłej kolorystyki. Wśród propozycji polskiej marki znajdują się autorskie kocyki zaprojektowane przez Annę Muchę. WW Kids jest brandem należącym do firmy NewU.
WW Kids jest sklepem szczególnym wśród najemców Galerii. Nie tylko oferuje wyjątkowe towary sygnowane nazwiskami znanych osób, takich jak Czesław Mozil czy Anna Mucha. Jest też, obok salonu NewU oraz Floran Design, trzecim sklepem typu pop-up, czyli najemcą krótkoterminowym korzystającym z zasobów lokalowych Galerii. Pop-up shopy uatrakcyjniają ofertę handlową centrum, mówi Tomasz Wojsz, dyrektor Galerii Malta.
Fot. Blog Dorota Zielińska