SKF KS Poznań kolejnym klubem pod naszym patronatem


Trzecioligowe siatkarki SKF KS Poznań zyskały nowego patrona medialnego, a został nim największy nieodpłatny dwutygodnik miasta Poznania i 19 okolicznych gmin „Nasz Głos Poznański”. Nowy partner klubu będzie również wspierał imprezy sportowe organizowane przez klub dla poznańskiej młodzieży.

siatkówka SKF KS Poznań 2014_2015

Na mocy porozumienia pomiędzy stronami dwutygodnik „Nasz Głos Poznański” wraz z portalem www.naszglospoznanski.pl stał się patronem medialnym siatkarskiego klubu SKF KS Poznań. – „Nasz Głos Poznański” od wielu lat promuje rozgrywki siatkówki, które gromadzą w halach Wielkopolski tysiące kibiców. W sezonie 2014/2015 będziemy wspierać siatkarki SKF KS Poznań, aby osiągały jak najlepsze wyniki i wywalczyły historyczny awans do II ligi. Kibice siatkówki znajdą na naszych stronach relacje z meczów ligowych, ciekawostki, fotogalerie, zapowiedzi i konkursy – mówi redaktor działu sportowego dwutygodnika „Nasz Głos Poznańki”, Tomasz Woźniak.

Nowy partner medialny klubu będzie m.in. widoczny w hali przy ul. Jana Pawła II, plakatach meczowych, stronie klubu i programach meczowych.  – Rozwój klubu SKF KS Poznań to również bardzo ważny aspekt, jakim jest współpraca z mediami. Uwzględniając rozwój sportowy klubu, który przebiega pozytywnie wzmacniamy również szereg działań mających na celu jak największy zasięg klubu w mediach i tym samym możliwość dotarcia do nowych adeptek dyscypliny, które będą mogły rozpocząć u Nas zajęcia. Bardzo cieszymy się, że możemy rozpocząć współpracę z „Naszym Głosem Poznańskim”, który jest dla Nas bardzo ważnym ogniwem i gorąco wierzymy, że nasza wzajemna współpraca przyczyni się do wzajemnej promocji obu podmiotów – mówi członek zarządu klubu, „Michał Sułkowski”.

Przypomnijmy, że klub SKF KS Poznań powstał w 2008 roku, a jego głównym celem jest propagowanie idei sportu, poprzez zajęcia sportowe oraz organizację własnych imprez sportowych i obozów. W sezonie 2014/2015 zespół seniorek startuje w rozgrywkach III ligi, dodatkowo zespoły młodzieżowe startują w rozgrywkach: kadetek, młodziczek, juniorek oraz mini siatkówki organizowanych przez Wielkopolski Związek Piłki Siatkowej. W sumie w klubie trenuje ponad 120 siatkarek.

Natomiast „Nasz Głos Poznański” ukazuje się od 12 kwietnia 2011 roku i jest to nowoczesny, bezpłatny dwutygodnik miejsko-gminny, o nakładzie 20 tys. egzemplarzy, obejmujący swoim zasięgiem Poznań i 19 okolicznych gmin: Buk, Czerwonak, Dopiewo, Kleszczewo, Komorniki, Kostrzyn, Kórnik, Luboń, Mosina, Murowana Goślina, Puszczykowo, Pobiedziska, Rokietnica, Stęszew, Suchy Las, Swarzędz i Tarnowo Podgórne (powiat poznański), a także gminę Duszniki (powiat szamotulski) i Opalenica (pow. nowotomyski). Gazeta jest dostępna również w serwisie internetowym www.naszglospoznanski.pl, który codziennie publikuje wiele ciekawych wiadomości z powiatu.

Strategicznie zaplanowana dystrybucja pisma gwarantuje, że wysoki nakład rozchodzi się bez zwrotów. Dystrybucja odbywa się aż w 300 stałych punktach (m.in. markety Piotr i Paweł – w tym te największe w Starym Browarze, Poznań City Center, CH Plaza i Galerii Malta, w Galerii Sucholeskiej, Pajo w Luboniu i w Swarzędzu), Tesco, Biedronka, Netto, Polska Chata, Fresh Market, Społem itd, a także Stary Browar, Perfumerie Douglas oraz sklepy ogólnospożywcze i inne, banki, obiekty rekreacji – centra tenisowe, pływalnie, siłownie, SPA – hotele, restauracje, salony samochodowe, stacje paliw, hurtownie budowlane), a także bezpośrednio (na ulicy z ręki, na konferencjach, targach, koncertach i festynach oraz imprezach sportowych).

Nasz Głos Poznański dostępny jest także w taksówkach Radio Taxi RMI. Jadąc jedną z ok. 600 taksówek tej największej w regionie korporacji można przeczytać najbardziej interesujące artykuły, przejrzeć ogłoszenia, a jeśli nie zdążymy tego uczynić, to można zabrać Nasz Głos Poznański do domu.

– Piszemy o tym, co jest priorytetowe dla mieszkańców, poruszamy sprawy i zagadnienia, które determinują ich codzienne życie i mają na nich zdecydowanie największy wpływ. Za sukces uważamy, że w tak krótkim czasie staliśmy się rozpoznawalną marką. O opinio twórczości Naszego Głosu Poznańskiego i zaufaniu, które zdobył świadczy wielka liczba propozycji objęcia patronatem medialnym imprez i wydarzeń sportowych (m.in. nad prestiżowym Poznań Open), kulturalnych i innych trafiających do naszej redakcji – mówi redaktor naczelny dwutygodnika „Nasz Głos Poznański”, Sławomir Lechna.

Godnym uwagi jest fakt, że 5 kwietnia 2013 r. Kapituła Konkursu Wielkopolskiego Oddziału Stowarzyszenia Dziennikarzy RP przyznała redakcji „Naszego Głosu Poznańskiego” tytuł Redakcja Roku, a18 grudnia 2013 r. „Nasz Głos Poznański” otrzymał certyfikat Konsumenckiego Konkursu Jakości Usług „Najlepsze w Polsce” – The Best in Poland za przekazywanie interesujących inicjatyw i pozytywnych działań.

Wszystkie dotychczasowe wydania gazety dostępne są online pod adresem www.naszglospoznanski.pl. Wydawcą Naszego Głosu Poznańskiego jest firma Lech-Press, wydająca także miesięcznik „Głos Buku” i portal www.naszglospoznanski.pl .

fot. SKF KS Poznań

Dodaj komentarz