Nie tylko budować, czyli o społecznej odpowiedzialności deweloperów


Społeczny aspekt działalności dla wielu deweloperów to istotny element biznesu. Firmy zdają sobie sprawę, że o ich wartości decyduje nie tylko mierzalny zysk, ale również wpływ jaki wywierają na otoczenie. Ów wpływ z jednej strony pomaga pozycjonować markę, z drugiej zaś przyczynia się do rozwoju infrastruktury, kultury, okolicy i społeczeństwa. A to wartości nie do przecenienia. Jak więc deweloperzy angażują się w lokalne inicjatywy i w strategii rozwoju firmy ujmują CSR?

CSR to Społeczna Odpowiedzialność Biznesu. Oznacza, że firmy biorą odpowiedzialność za swoje działania i uwzględniają w nich społeczne interesy. Angażują się w różnego rodzaju przedsięwzięcia społeczno-kulturalne, które nie przynoszą bezpośrednich zysków, zaś dbają o ocenę i zaufanie. Tendencję wzrostową zainteresowania CSR-em wśród deweloperów widać każdego roku. Wartością dodaną dla otoczenia z pewnością są działania podejmowane przez Agrobex, firmę która od blisko 20 lat wspiera lokalne inicjatywy.

–  W prowadzonej przez nas polityce stawiamy nie tylko na jakość, ale także działania prospołeczne. Wśród takich przedsięwzięć warto wymienić wsparcie dla szkół, przedszkoli,  Misterium Męki Pańskiej, Nocy Muzeów, przedstawień dla chorych dzieci z poznańskich szpitali. Miłośnicy aktywności fizycznej cenią organizację imprez siatkarskich, takich jak Agrobex Memoriał Gołasia czy Amica Cup Szamotuły. Agrobex wspiera także sekcję koszykówki dziewczyn, organizował Indywidualne Mistrzostwa Polski w Squasha oraz przez blisko dwa lata prowadził szkółkę piłkarską dla prawie 300 dzieci w Swarzędzu. Ogromną popularnością cieszy się także cykl biegów 5×5. W ostatnim czasie „wzięliśmy” również pod opieką Diunę – nosorożca z poznańskiego zoo – podkreśla Lucyna Jarczyńska, dyrektor ds. sprzedaży i marketingu firmy Agrobex.

Więcej na kolejnych stronach tego artykułu:

Dodaj komentarz