Międzychód otwiera się na młodzież. I na całą Polskę


Ta marka znana jest głównie w Wielkopolsce, głównie z gotowych dań tradycyjnych. To się jednak zmienia. Dzięki nawiązanej współpracy z dużymi sieciami wielkopolskie produkty stają się dostępne wszędzie. Firma, z myślą przede wszystkim o konsumentach młodych, oferuje nowe gotowe dania.

Do tej pory produkty z Międzychodu kupowało się z przekonaniem, że do ich przygotowania nie używa się konserwantów, sztucznych barwników, ulepszaczy smaków i innych chemicznych substancji. To się nie zmieni, bo taka jest filozofia tej marki. Nowa będzie natomiast oferta. Konsumenci znajdą na półkach już nie tylko gołąbki, pulpety, flaki, czy inne tradycyjne dania.

– Młodzi ludzie mają dziś inne oczekiwania – mówi Jarosław Wiśniewski zajmujący się marketingiem w firmie Międzychód. – Lubią eksperymentować w kuchni, otwarci są na nowe smaki, także egzotyczne. Nic dziwnego, że to, co znajdują na sklepowych półkach z naszymi wyrobami entuzjazmu u nich nie budzi. Staramy się sprostać ich oczekiwaniom, właśnie nad tym pracujemy.

Więcej na kolejnych stronach tego artykułu:

Dodaj komentarz