– „Nasz Głos Poznański” zdołał wyrobić sobie markę rzetelnego i niezależnego lokalnego tytułu – powiedział Jan Grabkowski, starosta poznański.
– Trudno uwierzyć, że minęło aż 10 lat od chwili, kiedy na lokalnym rynku prasowym pojawił się „Nasz Głos Poznański” – mówi starosta poznański Jan Grabkowski. – Przez ten czas rynek medialny w naszym kraju przeszedł duże zmiany, niestety uderzały one także w niezależność dziennikarską. Tym większa jest więc rola dwutygodnika, który przez dekadę zdołał wyrobić sobie markę rzetelnego i niezależnego lokalnego tytułu. Pisząc o kwestiach bliskich mieszkańcom powiatu poznańskiego, Poznania oraz innych okolicznych miejscowości, „NGP” nie tylko informuje, ale i integruje lokalną wspólnotę. Pozwala uchwycić specyfikę każdego z samorządów, a jednocześnie spoglądać na sprawy regionu z perspektywy „metropolitalnej”. „NGP” to dziennikarstwo wysokiej próby, zarówno jeśli chodzi o kwestie merytoryczne, jak i kulturę języka. Wart podkreślenia jest etyczny aspekt pisma, które w dobie nacisków, manipulacji informacjami i coraz częściej spotykanej dziennikarskiej nieuczciwości, pozostaje neutralne, szanujące wolność odbiorcy i mające na uwadze zgodność przekazywanych treści z faktami. Wszystko to sprawia, że „NGP” buduje świadomą opinie publiczną, za co całemu Zespołowi Redakcyjnemu dziękuję i jednocześnie życzę, by w kolejnych latach robił to z takim sukcesem jak dziś.
Czytaj także: