Deweloperzy w trybie pracy zdalnej i online


Minione dni zapamiętamy na długo ze względu na walkę z pandemią koronawirusa. Wzmożone środki ostrożności, zamknięte szkoły, ograniczenia w funkcjonowaniu wielu urzędów, sklepów, usług i firm towarzyszą nam na co dzień. Wielu przedsiębiorców szuka rozwiązań pozwalających na pracę z domu, komunikację z klientami i złagodzenie skutków nowej rzeczywistości. Zjawisko dotyczy także firm z branży deweloperskiej. Zapraszamy do zapoznania się z opiniami deweloperów.  

Lucyna Jarczyńska, dyrektor ds. sprzedaży i marketingu firmy Agrobex

– Wydarzenia na świecie zmusiły wiele firm, a nawet branż na zmianę dotychczasowych przyzwyczajeń sprzedażowych oraz promocyjnych. Ustaliliśmy, że w naszym biurze przy ulicy Kochanowskiego 7 w Poznaniu, będą odbywały się specjalne jednoosobowe lub dwuosobowe dyżury w godzinach pracy. Aby dbać o komfort naszych klientów oraz własny, pozostali pracownicy będą dostępni zdalnie ze swoich domów. To znak naszych czasów, że większość spraw możemy załatwić przez Internet lub telefon.

– To nie pierwszy raz kiedy musimy dostosować się do nowych warunków i mam nadzieję, że i w tej sytuacji znajdziemy najlepsze rozwiązania dla naszych klientów.

Joanna Janowicz, prokurent spółki Constructa Plus

– Sytuacja, szczególnie w kontekście komunikacji z klientami, zmieniła się w zasadzie w czasie jednej doby, może dwóch. Stanęliśmy przed wyzwaniem przeorganizowania naszej pracy na tryb zdalny i sprostaliśmy temu. Nic nie zastąpi nam spotkań twarzą w twarz w biurze sprzedaży, czy podczas targów mieszkaniowych, to oczywiste. Natomiast nowa rzeczywistość uczy czegoś nas wszystkich i dokładamy wszelkich starań, żeby budować relacje, także w nowej formie. Nowoczesne narzędzia digitalowe, jak strona www, media społecznościowe, czy Hangouts, idealne do rozmów wideo, nam w tym pomagają. Stawiamy na pełną dyspozycyjność i zawsze dopasowujemy się do kanału komunikacji wybranego przez naszego klienta.

Więcej na kolejnych stronach tego artykułu:

Dodaj komentarz