Czego nie obejmuje gwarancja Apple?


Na wszystkie urządzenia marki Apple udzielona jest gwarancja ograniczona Apple, która trwa równo przez rok od momentu zakupu sprzętu. Niestety, gwarancja taka obejmuje w zasadzie tylko i wyłącznie wszelkie wady fabryczne. Powoduje to, że różnego wypadki, które mogą zdarzyć się każdego dnia podczas użytkowania urządzenia nie podlegają jej. Polskie prawo niby stoi po stronie użytkownika, więc mamy jeszcze dodatkowy rok gwarancji u polskiego sprzedawcy. Wiemy jednak, że różnie z tym bywa. Zatem, jeżeli masz jakikolwiek palący problem ze swoim iPhonem, iPadem, MacBookiem, czy innym urządzeniem z logiem jabłka, to najbezpieczniejszym rozwiązaniem będzie sprawdzony pogwarancyjny serwis urządzeń Apple.

Czego Apple Wam nie naprawi?

Na oficjalnej stronie internetowej Apple możemy odnaleźć listę uszkodzeń, które nie podlegają gwarancji, którą amerykański gigant oferuje zakupującym ich sprzęty. Czego nie obejmuje wspomniana gwarancja:

– Sprzętów kradzionych,

– Sprzętów bez widocznego numeru seryjnego,

– Sprzętów, które poddane były samodzielnym modyfikacjom, które miały wpływ na działanie i osiągi produktu. Wyjątkiem są problemy, które powstały przez oficjalne aktualizacje,

– Niewielkich uszkodzeń, jak na przykład wgniecenia, pęknięcia czy zarysowania,

– Usterek, które powstały na skutek używania sprzętu z produktem firmy trzeciej lub produktem, które nie jest zgodny ze specyfikacjami urządzeń Apple,

– Komponentów, które zużywają się z czasem użytkowania, jak na przykład bateria. Wyjątkiem są sytuacje, gdy uszkodzenie jest wynikiem defektów fabrycznych,

– Usterek, które powstały na skutek wypadków, upadków, zalania, czy innych czynników zewnętrznych,

– Usterek, które powstały przez nieprawidłowe użytkowanie sprzętu przez posiadacza, takie, które nie było zgodne z instrukcją od Apple.

Do tego wato dodać, że gwarancji podlegają także wszelkie uszkodzenia, które mogą powstać w wyniki serwisowania sprzętów przez różne serwisy zewnętrzne, które nie są autoryzowanymi punktami przez firmę Apple. Jeżeli Twoje urządzenie jest ciągle objęte oficjalną gwarancją, zawsze warto w pierwszym kroku udać się do firmy Apple lub ich autoryzowanych serwisów. Dopiero później, jeżeli z jakichś względów Apple odrzuci naszą reklamację, warto poszukać pomocy w pogwarancyjnym serwisie serwisie urządzeń Apple. Gigant z Cupertino ma w swojej ofercie również naprawy dla urządzeń po gwarancji oraz uszkodzeń, które wykraczają poza kwestie, które są nią objęte. Jednak należy uczciwie przyznać, że takie reperacja trwają naprawdę bardzo długo i wiążą się również z wysokimi opłatami serwisowymi. W takiej sytuacji lepiej udać się do zaufanego serwisu urządzeń Apple, takim, jak choćby nasz, czyli iClinica.

My naprawimy wszystko!

W zasadzie nie istnieją warunki, które mogą wykluczyć przyjęcie sprzętu do naprawy w naszym pogwarancyjnym serwisie sprzętów Apple. W skrócie oznacza to ni mniej ni więcej, że nie ma żadnego znaczenia, czy przyjdziesz do nas z drobiazgiem, jak zarysowanie, czy delikatne wgniecenie w obudowie, czy z poważnym uszkodzeniem, jak całkowicie zniszczony wyświetlacz, czy zalanie, które spowodowało, że telefon nie działa. My zajmiemy się wszystkim, gdy Twój iPhone, iPad, MacBook, czy inne urządzenie Apple zostało już przez innych spisane na straty, my możemy dać mu drugie życie. Gdy przyniesiesz do nas swoje uszkodzone urządzenie, możemy zająć się nim, jak najszybciej to możliwe. Oczywiście, wszystko zależy od rodzaju usterki, która dotknęła Twój sprzęt, ale wiele napraw realizujemy nawet w 30 minut!

Zespół iClinica tworzą prawdziwi pasjonaci nowych technologii i urządzeń marki Apple. Znamy się na swojej pracy, co potwierdza 10 lat doświadczenia na rynku. Korzystamy z nowoczesnych narzędzi oraz oryginalnych podzespołów. Zajmiemy się Twoim problemem i doradzimy, co robić, by jak najlepiej zadbać o Twoje urządzenie w przyszłości.

Zapraszamy więc do naszego serwisu w Poznaniu, który znajduje się na ul. Ratajczaka 35 w Poznaniu. Zajmiemy się kompleksowo Twoim urządzeniem Apple!

Dodaj komentarz